Monday, August 1, 2011

Week 2 Debriefing

Hi everyone,
Time for a second check of my progress as a blogger. I'm still unsure about my posting rythm, I have so much to show you that I've been posting quite a lot, I don't know if I'll be able to keep that rythm for long. Picture-wise, I have the feeling I'm getting somewhere. I still have one week of posts ready in advance, so the quality will be inconsistent, some of them are from the beginning, but whenever you see a watermark, it means I consider the pics good enough to be worth some protection!!
My hands are doing really better now, the pinkies are still suffering a bit, but the right one has grown an acceptable length. I'm still waiting for the left one to leave the Cursed Land of Nubbinity.
I will probably file down my nails this week to try and get rid of some of the old ridges, I've tried several nudes manucures and the marks showed too much for my comfort.
Still holding on to the no-buy, but I'm afraid the relapse will be very, very, very bad, especially as I've just read THAT.  It seems the Powers of Polish That Be are pretty much against my wallet, have you seen all those glitters???
Speaking of glitter, it'll be the NOTD tonight, so take out your sunglasses, it's gonna be mad (hint, hint).
See ya!



Bonjour tout le monde,

Deuxième mise au point de ma vie de bloggeuse. Je ne sais pas encore quel va être le rythme de mes posts, pour l'instant j'ai tellement de choses à vous montrer que je publie beaucoup, mais je ne sais pas si je vais pouvoir garder ce rythme. Pour les photos, je pense avoir trouvé ma zone de confort. J'ai encore pas mal de posts préparés d'avance donc la qualité va être inconsistente, certaines photos datent d'il y a deux semaines, mais quand vous voyez une signature, c'est que je trouve la photo suffisamment bonne pour être protégée!!
Mes mains sont quasiment guéries maintenant, il n'y a que les auriculaires qui sont à la traîne, mais le droit a poussé à une longueur acceptable, j'attends juste que le gauche quitte enfin les Terres Maudites du Nanisme Ongulaire. 
Je vais sans doute limer mes ongles cette semaine pour me débarrasser de quelques vieilles marques, j'ai remarqué sur des manucures "nude" que je les voyais trop à mon goût.
Je tiens toujours le coup du no-buy, mais j'ai peur que la rechute soit énorme, en particulier après avoir lu CECI. Il semble que les Pouvoirs d'en Haut dans le monde du vernis en veuillent à mon portefeuille, vous avez vu toutes ces paillettes???
En parlant de paillettes, ce sera le sujet de la manucure du jour, sortez vos lunettes de soleil, ça va être fou (indice inside!!)
A bientôt

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...