Monday, August 8, 2011

China Glaze Let's Do It in 3D

The one good thing about shorter nails is that it allows you to wear darker and bolder colours. So on the day I filed my nails down, I took out China Glaze Let's Do It in 3D to cheer me up. Of course, it had to be a day without sun, we're getting a LOT of those this summer, so I had to resort to flash to show you the holo effect. It's another one from the Kaleidoscope collection, the effect is called "scattered holo", meaning it's made of glitter particles and is not as much "in your face" as the OMG collection (I have to show you the ones I have soon). I love this polish because it's dark grey, and it's of the colours you find only in the Kaleidoscope collection, there's no equivalent in the OMGs. This is two coats, no top-coat.



With flash




L'avantage des ongles courts, c'est qu'on peut mettre des vernis foncés, donc le jour où j'ai limé mes ongles, j'ai sorti China Glaze Let's Do It in 3D pour me remonter le moral!! Bien sûr, c'était un jour sans soleil, on en a beaucoup cet été, donc j'ai dû mettre le flash pour vous montrer son rendu. C'est encore un vernis de la collection Kaleidoscope, l'effet est dit "scattered holo", c'est-à-dire il est fait avec des paillettes et donc beaucoup moins prononcé que les vernis de la collection OMG (il faut que je vous en montre un de ces quatre). J'adore ce vernis car il est gris foncé, c'est une des couleurs qu'on ne trouve que dans les Kaleidoscopes et qui n'a pas son équivalent chez les OMG. Vous le voyez en deux couches sans top-coat. 



avec flash

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...